Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

sâmbătă, 14 martie 2009

Fashion police:)))


Stiu ca in momentu' de fata nu stim daca este primavara sau iarna, caci vremea asta se joaca rau de tot cu noi, dar niciodata nu e prea devreme sa vorbim despre moda, nu-i asa, fete? Vreau sa va arat una, alta din ce am vazut prin reviste sau site-uri specializate, lucruri foarte dulci pentru primavara asta.
Am vazut ca, "pe afara", mai toate fetele "bune" ii adopta si sincer sunt frumosi foc:boyfrend jeans: lejeri, sau de impact, daca ii porti cu o pereche de pantofi cu toc de exemplu.
Si stiti...primavara asta mi-as baga picioarele in...o pereche de cizme perforate, pe care le pot purta cu blugi skinny, rochite vaporoase, pantaloni scurti. Sunt foarte utile si de efect.





Mai sunt multe, rochitele din matase, pantalonii din latex, pantofii colorati, gasiti multe idei de fashion pe DIVAHAIR.RO , de exemplu. Mie imi place site-ul si chiar posteaza des idei interesante;)
Si inca ceva...nu am postat 'asta ca sa va spun eu ce se poarta, caci sunt sigura ca toate si toti sunteti la curent cu ale modei, insa intotdeauna e binevenit cate un astfel de articolas:P

Un comentariu:

  1. eu nu prea sunt o impatimita a modei si a plimbarilor prin mall, dar imi face placere sa citesc astfel de articole de moda, asa mai sunt si eu in tema cu ce este nou prin domeniu.Oricum ma amuza cand pustoaice de 13-14 ani sunt disperate de astfel de articole si ce bluza se mai poarta, ce culoare la pantaloni este in voga.

    RăspundețiȘtergere