Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

marți, 16 iunie 2009

Blogareala continua

S-a terminat anul scolar, a venit examenul la Internet, prin urmare blogul meu ar putea lua sfarsit aici. Ei bine, m-am gandit zilele acestea si am realizat ca in toata aceasta perioada chiar mi-a placut ideea de a posta pe net diverse lucruri despre ce se intampla langa noi, in lume, sau nelipsitele articole si poze din moda:D Asa ca nu o sa-l inchid, ba chiar o sa continui sa postez pe el, chit ca ma contrazic cu primul articol postat pe blog:DLumea se mai razgandeste...

Un comentariu:

  1. Ciudat faptul ca te-ai apucat sa-ti faci blog din obligatie, pentru ca era tema data la scoala. Eu am crezut intotdeauna ca cine se hotaraste sa-si creeze un blog o face din pasiune. Dar macar e bine ca o sa continui sa scrii. Inseamna ca a intervenit si un pic de pasiune, in afara de obligatia scolara.

    RăspundețiȘtergere