Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

marți, 23 iunie 2009

Less is more

De cate ori am auzit expresia asta...Intr-un final, dupa ce am realizat cat este de prezenta in viata de zi cu zi, mi-am dat seama cat e de reala si cata insemnatate poate avea. Daca am sta un pic sa o gandim si sa actionam pe seama ei, ne-ar fi de mare folos.
mai putin machiaj=mai multa naturalete, implicit frumusete
o nota de blush= inveselirea chipului; o tona de blush= sorcova
mai putina incarcare cu accesorii= mai multa punere in valoare a propriei persoane
mai putina atentie acordata unui baiat= si mai mult interes din partea lui
mai putine intrigi tesute impotriva celorlalti= mai mult timp acordat tie
Oricum ai gandi-o, less este intradevar more. Insa nu ganditi pe partea cealalta,ca, astfel,nimic este tot, pentru ca nu e adevarat. Pentru a avea parte de more, trebuie sa existe ceva;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu