Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

joi, 18 noiembrie 2010

Desene animate complicate

Postarea de azi nu are nicio legatura cu haine, moda si stil. Dar e comica si tot in stilul acesta caraghios, te pune un pic pe ganduri:)) Ma uit la desene animate. Sunt convinsa ca si voi. Ei bine, nu ca nu as avea o multime de lucruri pe cap, dar chiar am niste probleme existentiale:))) Mai exact doua, ambele legate de desene animate. Ma uitam intr-o zi pe Disney channel la niste desene cu Mickey Mouse si am ramas nedumerita cum de in acelasi serial exista doi caini, unul prieten cu Mickey, Goofy, care la fel ca el, umbla imbracat si vorbeste, iar altul, Pluto, care are rol doar de animal de companie, nu poate vorbi si se comporta exact ca un caine. Ce l-a determinat pe autor sa faca asa o diferenta intre doua animale la fel, habar n-am, dar e discriminare:)))
Iar a doua problema este de fapt o intrebare pe care mi-am pus-o la un moment dat. In lumea aceasta animata exista cate un simbol pentru fiecare animal. Cand spunem pisica ne gandim la Tom, vaca, la Milka, elefant, Dumbo, urs, Winnie the Pooh si asa mai departe. Dar cand spunem soarece? Cine-i mai "vedeta", Mickey Mouse sau Jerry? :)))





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu