Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

miercuri, 2 ianuarie 2013

Ne dam pe verde

Da, verdele este culoarea lui 2013. Verde samarald, mai exact. Ce mi s-a parut foarte fain e ca am decis ca sezonul acesta voi tinde catre aceasta culoare(pentru ca eu nu am o culoare preferata, mi se pune pata pe cate una si dureaza cam 3 luni) inainte sa citesc articole si sa vad reportaje din care am aflat de culoarea vedeta :))) Mi-am cumparat o geaca si un pulover pe verde, asa ca am intrat in 2013 cu tema facuta la capitolul stil :)) Mai am de lucrat la alte domenii :D

2 comentarii:

  1. Nuuu verdeee :(( eu ce sa aleg? mie si la zodie imi scrie sa ma feresc de verde :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt multe feluri de verde, incearca sa vezi care ti se potriveste :p sau adu tu o culoare noua pentru 2013 ;)

    RăspundețiȘtergere