Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

miercuri, 17 aprilie 2013

Tot un fel de flori

Nu ma dau in vant dupa flori(ma vor injura toate fetele) E un sentiment fain cand le primesti,ce e drept, dar nu e un lucru de baza in viata mea. Nu mor daca nu primesc flori la a nu stiu cata intalnire, de exemplu :))) Astazi am primit insa niste flori un pic diferite. Nici nu stiu daca pot sa le numesc flori... plante, mai degraba. Cert e ca mi-au placut la nebunie, mai ales ca din cate am inteles, se pastreaza mult si in plus, arata bine ca decor, langa revistele mele de moda :))) Unul ii bambus, bambus care aduce noroc, cica :D(daca nu, ii gasesc eu utilitate: il gatesc cu pui si taitei :))) si altul, un fel de cactus (mami zice ca se numeste de fapt, ghetarica:D) Mi-au parut interesante, desi florile mele preferate raman lalelele albe (anul asta mi-am dat seama :))) dupa mult timp in care m-am gandit daca eu am flori preferate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu