Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

sâmbătă, 1 noiembrie 2014

Joaca-te!

Ne place sa ne jucam cu produsele de make-up. Sa le imbunatatim proprietatile cu trucuri simple, la indemana oricui, indiferent de buget. Am citit de curand cateva idei pe Fashion Magazine (http://www.shefinds.com/2014/13-life-changing-makeup-hacks-that-even-the-pros-dont-know/lipstick-pill-box/) pe care vreau sa vi le impartasesc, mai ales ca pe majoritatea le-am incercat. Incepem: Iti poti face propria paleta de rujuri pe care sa o porti mereu in geanta si sa surprinzi prin nuante inedite. Nu trebuie decat sa faci rost de un recipient de plastic cu mai multe compartimente micute, iei cu o paletuta cate putin din rujurile pe care le ai acasa si le pui in rand. Gata trusa personala de rujuri. Ei bine, zambeste in culori:)
Mi-am cumparat la un moment dat un creion pentru ochi, argintiu. L-am folosit o perioada, dupa care am uitat de el. Niciodata nu gandi ca ai cumparat degeaba un produs, ca doar te-ai entuziasmat cate zile. Intotdeauna apare THAT MOMENT in care te apuci sa il cauti in trusa. Asta am facut si eu de curand, cand am vazut un tutorial despre cum un astfel de creion iti poate scoate foarte fain ochii in evidenta :D
Ti-ai rupt rujul preferat? Ei bine, il poti ori pune in trusa de care va vorbeam mai devreme, ori...repara. Lipeste-l, treci flacara unei brichete in jurul lui, fixeaza-l si tine-l peste noapte in frigider.
Fa-ti propia crema de corp stralucitoare si usor bronzanta. Amesteca putina pudra bonzanta cu lotiune de corp, iar cel mai fain este ca ii poti da culorii ce intensitate vrei tu.
La fel iti poti face propria crema colorata pentru fata: amesteci crema de fata(daca e iluminatoare, cu atat mai bine) cu fond de ten si gata:)
Ultimul tips, cel care imi place cel mai mult: apa. Inainte de a va farda ochii, treceti pensula prin apa si stregeti-o usor cu un prosop. Va face astfel ca machiajul sa reziste mai mult, iar culorile sa fie mai intense.
Sunt sigura ca si voi stiti multe trucuri si le folositi pentru a va intregi machiajul si orice tine de ingrijire. Sursa:http://www.shefinds.com/2014/13-life-changing-makeup-hacks-that-even-the-pros-dont-know/pigmented-eyeshadow/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu