Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

miercuri, 12 noiembrie 2014

Zi frumoasa

Trebuie sa incep postarea prin a spune ca sunt in concediu:d Alta perspectiva asupra saptamanii acesteia, nu? :))(caci e vorba de doar o saptamana).Azi am facut lucruri care ma fac sa ma simt bine. Acele mici placeri care au menirea sa ne incarce cu energie si buna dispozitie. Am ajuns de dimineata, alaturi de iubitul meu, la salon Alex Radu. Auzisem de ceva timp de cei de acolo si am decis sa imi fac o programare pentru tuns:super incantanta, o sa revin sigur la ei.
Ne-am continuat ziua cu o placere vinovata: hamburger, cartofi prajiti si suc:D Atata vreme cat nu se intampla des, merge nu? :))
Si daca tot am inceput la salon, am incheiat la fel. De data aceasta la Epil prof, un salon specializat in epilare definitiva, unde i-am facut o vizita verisoarei mele, cosmeticiana acolo(poza cu ea am uitat sa fac:D)

2 comentarii: