Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

marți, 17 februarie 2015

Dinner is ready!

Valentine's day... zi controversata stiu. Dar daca vorbeste despre ceva asa frumos, de ce sa nu o bagam in seama? Asa cum va spuneam acum vreo saptamana, cadoul lui Razvan a fost o iesire de weekend in afara orasului. Plus ca vineri, cand am ajuns acasa am gasit pe pat un buchet de flori frumos foc. I-am zis la un moment dat ca imi plac florile impachetate in ceea ce pare foaie de ziar. A tinut minte si mi-a luat trandafiri albi(preferatii mei) "imbracati" tare frumos. Randul meu... Cum el venea acasa abia seara tarziu, am avut timp sa pregatesc o cina faina. Si inca ceva... Am facut multe biletele cu tot ceea ce iubesc la el, le-am pus intr-un borcan:))), l-am legat frumos si i l-am daruit, pentru ca atunci cand n-are ce face:))) sa umble prin biletele.(am vazut ideea pe net:) Rezultatul? Fata fericita a iubitului meu, rasete si cuvintele Te iubesc!

Un comentariu: