Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

vineri, 27 februarie 2015

My TOP- Spring 2015

Mi-am permis sa-mi fac propria lista de lucruri MUST in primavara lui 2015. 1. Green mint Stiu, culoarea decisa este marsala(si imi place), dar eu aleg in aceasta primavara acel verde mentolat. Striga prospetime, bucurie si frumos.
2.Alb Iubesc albul si il pastrez acolo sus pe podium si sezonul acesta.
3. Sport Sportul are sau trebuie sa aiba loc de cinste in viata noastra. Ce poate fi mai cool decat o pereche de pantaloni sport cu super sandale cu toc?
4.Print Da, da, da continuam cu animal print, care din punctul meu de vedere, denota din ce in ce mai mult sex appeal.
5. Silver and Gold Vremea se schimba, vremurile se schimba, dar argintiul si auriul raman prezente. Cel putin pentru mine.
6. Blanita A fost super vedeta in iarna si o vreau si in primavara. Va completa cu succes tinutele pentru serile mai reci.
Sursa fotografii: lookbook.nu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu