Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

miercuri, 18 martie 2015

Bluza pe dos si coc pnv

Buuuuna fete, Repede o postare scurta, intre task urile de la birou. Nu stiu voi cum sunteti, dar eu, desi ma trezesc de ani multi dimineata, tot nu sunt in apele mele la 7:00 cand suna ceasul.Imi pregatesc de seara hainele , ceva gustari, geanta si tot ce mai am. Dimineata trebuie doar sa ma spal, sa ma imbrac si sa pun ceva machiaj, macar de bun simt(fond de ten si pudra. Si nici pe 'astea nu le fac bine:))) E ora 15:00 si eu abia acum mi-am dat seama ca de dimineata mi-am pus bluza pe dos :)) noroc ca am un cardigan pe deasupra si nu s-a observat. Bine, exista o mare posibilitate ca cei din jurul meu sa creada ca am facut-o intentionat, dupa ce acum vreo doi ani aveam o pasiune pentru bluzele purtate cu fata in spate:D Daaaar trebuie sa va arat cocul meu facut in fata calculatorului, in doua minute, fara oglinda. Am vazut ceva pe pinterest si am incercat. Nu a iesit ca acolo caci eu am parul mai lung decat fata respectiva, dar tot imi place:) Ma intorc la hartii si mail uri. Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu