Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

sâmbătă, 21 martie 2015

Bucuria revederii

Prietenia adevarata trece testul timpului si spatiului. Azi m-am vazut cu Adriana(sau Flori, cum ii zic eu),prietena mea din copilarie pe care o vad destul de rar in ultimul timp, pentru ca de un an s-a mutat in Bucuresti. Noroc cu watsap ul si cu grupul de barfa:))) pe care l-a initiat Ligia, o alta prietena buna(tot in Bucuresti sta si ea). A venit pentru prima data in apartamentul in care m-am mutat cu Razvan si mi-a adus floricele:)(ca de casa noua cica:)))) Trebuie sa va spun ceva fain legat de prietenia mea cu Adriana. Am fost colege din clasa 1 pana am terminat masterul 17 ani( e ceva nu? :))) Si daca am vorbit de prietenie, vreau sa-mi pup toate prietenele, care sunt si multe si bune:) sunt o norocoasa!

3 comentarii:

  1. Mi-e asa dor de prietena mea cea mai buna, nu am vazut-o de cativa ani ,dar sigur , in momentul in care o sa ne revedem va fi ca si cum nu a trecut nici macar o simpla zi!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Da exact, subiectele de conversatie vin de la sine si dupa o lunga perioada
    pup

    RăspundețiȘtergere