Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

joi, 19 martie 2015

Imi place sa mananc

Nu, nu-i gustarica pentru cei mici, ci pranzul meu. De fapt a doua parte din el. Imi place sa arunc intr-un vas tot ce gasesc pe acasa, sa stropesc cu miere si sa imi pun la pachet:) De data aceasta: biscuiti, nuci, banana, pomelo si miere; cate putin din fiecare si a iesit o gustare buna si sanatoasa, as zice eu. Daca v-as spune ca in prima parte am avut carne la gratar si cartofi la cuptor, ati zice ca mananc prea mult? :)) Razvan imi zicea zilele trecute " Eu am ajuns la o concluzie- tu zici ca iubesti lactatele, pastele, ciorba de vacuta,usturoiul etc, e clar iti place la nebunie sa mananci:))) Asadar, daaa, recunosc. Numai ca eu am un stomac de furnica, ma satur imediat, deci e bine. Mai ales ca mai tarziu am sala:))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu