Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

duminică, 31 mai 2015

Food

Ciao! Mai am o singura zi de vacanta si ma intorc la lucru:((((( Si pentru ca nu am intrat inca in nebunia de dupa CO, mai am putin timp sa va povestesc despre bunatatile pe care le-am mancat in Italia. Va spuneam in prima postare ca m-am simtit exact ca-n reclamele italiene la diverse mancaruri. Ne-am facut acolo un prieten care in fiecare zi ne aducea fructe si legume proaspete din gradina proprie. Si vorbesc aici de pepene galben, cirese, capsune, portocale, lamai, ananas, salata verde, rosii... O nebunie de arome si gusturi delicioase. Am vazut maslini uriasi, aloe vera peste tot, am cules lamai... Ce-am mancat? Clar pizza, cu super sosul specific pe deasupra:) margherita, capriciosa, marinara, quatro stagioni, calzone... La fel de mult, paste. Iuuuubesc pastele oricum, iar in Italia, cu atat mai mult:))) Am mancat paste al forno, paste cu ton, portocale si masline, paste cu conopida. Ei fac paste cu absolut orice. Desert desert desert:) Neaparat inghetata cu toate aromele si combinatiile(oriunde privesti gasesti gelaterii si patiserii), plus iaurt inghetat, pe care eu nu l-am gasit la noi si imi doream neaparat sa-l incerc si multe prajiturele extraordinar de aratoase:))) Intrai in patiseriile cochete si nu aveai idee ce ai putea alege, atat erau de frumoase deserturile:))) Noroc ca sunt micute si poti lua din toate, fara sa mananci prea mult(oricum m-am ingrasat un kg:)))) Deja mi s-a facut foame, fug sa pap ceva:) Va pup fete!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu