Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

miercuri, 27 mai 2015

Italia

Buuuuuuuna! Am lipsit ceva de pe aici, dar m-am intors si nu oricum, ci cu multa energie si cu mai multe pozici:)))) Am fost plecati in vacanta in Italia si ne-am bucurat de peisaje frumoase, ceva soare si mancare delicioasa. O sa va arat cam tot ce am facut pe acolo, in fragmente:)) primul: outfit si peisaje. Al doilea o sa fie... mancarea italiana deliciosisisma. Am plecat sambata trecuta, am aterizat la Napoli, unde ne astepta mama lui Razvan si de acolo am mers catre statiunea Casal Velino, langa Salerno. E o statiune micuta, la malul marii(apa super limpede), linistita, frumoasa foc si plina cu oameni calzi. M-am simtit acolo exact ca-n reclamele la bruschete sau pizza: trezitul in zorii zilei, soare, pescarul care aduce pestele proaspat la toate restaurantele, oamenii care se salutau peste tot unde se intalneau, veselie, stradute curate si o plaja frumoasa foc. Nu mai pun scuterele plimbarete pe stradutele inguste si pietruite ale superbului Salerno, stancile "rasarite" din apa. culesul lamailor din copac si multe alte lucruri frumoase. Va arat exact in imagini:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu