Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

miercuri, 15 iulie 2015

Cine sunt eu?

Hellllllllo girls!
Va pup si va imbratisez!
Stiti ce am realizat? Ca desi am blogul din 2009, nu v-am spus pana acum prea multe despre mine(in afara de ce mai "scap" :))) prin postari)
Ei bine, iata 20 de lucruri despre Madalina Cojanu:)
1 Sunt nascuta pe 8.10.1988

2. In curand o sa ma cheme Sandulescu, pentru ca in 2016 o sa ma casatoresc cu Razvan, cu care am o relatie din 2013

3. Locuiesc cu iubitul meu

4. Am terminat Facultatea de Jurnalism, master de relatii publice si comunicare manageriala si am facut doi ani de actorie

5. Am lucrat 3 ani in cadrul unei televiziuni(Curier TV)

6. Acum sunt asistent director la o firma franceza

7. Imi place sa-mi modific hainele, sa-mi fac genti, bijuterii, si sa stau cu orele pe bloguri de moda

8. Am un frate, mai mic decat mine cu 10 luni:D

9. Mananc orice imi e pofta, dar putin(nu de alta, dar cred ca am un stomacel, nu stomac))))

10.Imi place sa petrec mult timp cu iubitul meu- acasa, in oras, in vacante, oriunde

11. Am multe prietene bune(deaceea si multe domnisoare de onoare pentru nunta:))))

12. Imi place sa visez la viitor

13. Vreau sa am o fata si un baiat

14. Ma machiez foarte putin

15. Nu mi-am pus niciodata unghii cu gel si nici nu cred ca imi voi pune:)))

16. Nu imi place sa ma trezesc dimineata, desi o fac de muuult timp

17. Imi plac vacantele care implica apa, soare, plaja

18. Imi place sa dansez

19. Sunt scunda(1.62) si nu ma deranjeaza

20. Intotdeauna am parut mai mica decat varsta mea reala:)))) si iubesc asta(multumesc mami si tati:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu