Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

marți, 4 august 2015

Sandale salvate



Nu stiu altii cum sunt, vorba lui Creanga,dar cand vine vorba de hainute, bijuterii, eu nu pot deloc sa renunt la ce e vechi. Chiar daca aduc "prietene noi" in garderoba, tot n-as arunca din lucruri(doar si-au facut o reputatie in dulapul meu:))) Nici asa de capul lor nu le las. Ma apuc sa le readuc la viata:))) Si ba fac o taietura, ba adaug un snur, cumva ajung sa fie din nou purtabile si simt ca am o noua achizitie. Toata lumea e castigata, mai ale bugetul casei:)))
Acum vreo saptamana am gasit la ai mei acasa sandalele din imagine(am uitat sa le fac poza inainte de transformare:D)Doua perechi de fapt.. pentru unele dintre ele nu am mai putut face nimic si gunoiul a fost sfarsitul lor... iar pe acestea le-am bibilit un pic(le-am colorat asa de vara, cu doua snururi pe care le cumparasem mai demult pentru o rochita) si chiar le-am purtat a doua zi:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu