Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

luni, 24 august 2015

Sunt la moda pentru ca:

Moda imi da curaj, imi da "superputeri" si pentru asta nu umplu in fiecare sezon dressingul cu cele mai noi aparitii. Doar imi permit sa ma joc, sa pastrez constiincioasa fiecare lucru si sa imi fac ladita cu comori. Si astfel sunt la moda pentru ca: am curaj sa pun perle la hanorac
port pantaloni de trening cu stiletto
imi prind parul cu un servetel
imi port mandra cizmele de cauciuc inflorate cand ceilalti ma intreaba daca plec la pescuit
imi iau puloverul cu spatele in fata
port hainele de acum 30 de ani ale mamei si ia bunicii
iau rochia de seara, ii fac cunostinta cu ghetele si o scot in oras la ora 12:00
sunt mandra de unghiile mele naturale
eu imbrac hainele si nu ele pe mine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu