Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

luni, 10 august 2015

Weekend romanesc

Buna dimineata cu un pic de nor si un sacou protector.
Iar e luni (nah, odata pe saptamana trebuie sa vina si ziua asta) si cheful meu vine asa greu... Mai ales dupa super weekendul pe care l-am avut. Eu si Razvan aveam la dispozitie doar trei zile si am avut de ales: mare sau ceva nou? Desi mor dupa apa si plaja, am luat a doua varianta pentru ca vroiam sa vedem locuri in care nu mai fuseseram. Ne-am facut bagajelul si vineri la 6 dimineata am luat-o din loc. Aveam traseul bine stabilit. Vineri: Hunedoara si Deva, sambata la 4 dimineata am plecat la Prislop pentru ca ne doream sa ajungem la mormantul lui Arsenie Boca, dupa care am ajuns in Alba Iulia, iar duminica am plecat spre Sibiu.
Ce-am vazut? La Hunedoara, Castelul Huniazilor, in Deva am fost in Parcul Cetatii. In Alba Iulia mi-a placut tot. Cetatea Alba Carolina este absolut superba, orasul foarte ingrijit si frumos, super terase, super mancare. Iar in ce priveste Sibiul, ma bucur ca am poposit si aici. Fusesem in urma cu vreo trei ani in Sibiu si nu-mi placuse deloc. Dar de data aceasta m-a plimbat el Razvan asa frumos peste tot, am facut o gramada de poze vesele si brusc mi-am dat seama ca m-am simtit chiar bine in Sibiu si ca intr-adevar are multe locuri speciale.
Va las sa vedeti poze:)

2 comentarii:

  1. Super destinatii. De cand imi doresc sa ajung si eu pe la Hunedoara si Alba Iulia. Ati facut alegerea potrivita. Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a placut mult, mai ales la Alba Iulia.Pup

    RăspundețiȘtergere