Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

vineri, 25 septembrie 2015

Pe toc, pe netoc...




Nu-mi place cand fetele nu-si asuma tocurile. Nu exista petrecere la care sa merg si sa nu vad domnisoare/doamne, care ajung acolo ca niste dive pe tocuri de 14,15, "fac prezenta" dupa care merg la masina (sau mai rau, vin cu punga dupa ele si o pun sub masa)si isi schimba pantofii cu niste sandale sau balerini. Zic si eu, daca ai o zi lenesa, te dor picioarele sau mai stiu eu ce sentimente te-or incerca, nu mai bine vii de la bun inceput in incaltaminte joasa? Combini piesele frumos, sa nu para totusi ca ai iesit la piata, iti asumi lipsa fermecatorului cui si pasesti.
Aseara am fost la petrecerea de cununie civila a unor prieteni si pentru prima data de cand merg la evenimente asemanatoare nu am avut chef de pantofi cu toc (stiam ca sambata la partea a doua o sa tot stau cocotata, deci "pas" de data asta) Si mi-am simtit tinuta la fel de pretioasa ca deobicei. Am zis cu juramant :))) ca eu la nunta mea nu ma dau jos de pe tocuri. Abia astept sa ma vad si sa-mi iau injuraturile daca oi face si eu ca mai sus :))))

2 comentarii: