Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

joi, 8 octombrie 2015

E ziua mea!!!!

VOi cum sunteti? Pe stilul "La multi ani cu sanatate?" Sau "Azi e ziua mea, dar -ar dracu-n ea sa dea?"
Eu bucuroasa fac parte din prima categorie, imi place cand vine ziua mea, imi plac cadourile, sa mi se cante La multi ani, rasfatul iubitului meu si prajiturelele mamei mele, care innebunesc toti invitatii:) Nu ma streseaza anii care se tot aduna, cel putin nu inca:))) Si DA, azi e ziua mea. Asa uratica, mohorata, rece chiar, ea a mea si o pun la suflet: o incalzesc si apoi ii dau drumul in atmosfera. Si ce zi mai buna sa imbrac hainuta pufoasa si sidefata pe care mi-a facut-o cadou Razvan?( o sa v-o arat). Deci odata cu blanita, iau tot ce e mai bun din ziua de 8 octombrie si ma bucur cat pot eu de tare. In fond si la urma urmei, abia la anul mai e ziua mea:(
Aaaa si sa nu uit, fac 27.
Pupici si imbratisari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu