Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

luni, 19 octombrie 2015

Ingeras

Ca am primit cadouri frumoase foc de ziua mea, v-am spus. Trebuie sa vi-l arat pe ultimul, care trece de o bratara smechera tare. Fetele mele din liceu au venit sambata la o cafea, povesti si biscuiti si mi-au adus o chestie foarte mijto. E de fapt o poveste pe care am inceput-o noi in aprilie de ziua Adrianei(uite ti-am zis Adriana, Flo:)), nu de alta dar lu' Flo suna aiurea:D) I-am cumparat o bratare de care era agatat un pandantiv cu ingeras. Ce am primit eu? Tot o bratara(un pic diferita) dar tot cu ingeras. O sa strangem patru, pentru fiecare dintre noi cate unul si o sa fie legatura noastra. Ne vedem rar da, caci ele stau in Bucuresti, dar asa cum prietenia noastra dureaza de la 15 ani (la mine si Flo de la 7)sunt sigura ca va continua pana vom fi batrane cu parul alb(sau albastru ,mov, dupa preferinte si nebunii) si ne vom vedea in oras la un ceai de tei.

2 comentarii:

  1. Asa, Adriana :D si eu m-am hotarat: o sa am parul roz la batranete :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa, Adriana :D si eu m-am hotarat: o sa am parul roz la batranete :))

    RăspundețiȘtergere