Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

luni, 19 octombrie 2015

Prietene dupa caz


Nu sunt cea mai sociabila, nu pentru ca n-ar fi tare sau nu m-ar tine vocabularul ci pentru ca nu simt nevoia sa vorbesc mai mult decat putin. Nu stiu voi, dar eu raman blocata cand vad in diversele "intruniri" pupacelile, confidentele, barfele dintre dudui extrem de apropiate aparent, care nu mai departe de ieri se strangeau intr-o alta gasca si "aruncau cu noroi, pietre si apa murdara" in prietenele de azi. Chiar exista notiunea asta "prietene dupa caz"? Caci pe cuvantul meu ca vad aproape zilnic fenomenu'. Daca va uitati in jur o sa vedeti ca ele se cred cele populare in comunitate, caci nu le tace gura, trag de limba pe cele mai naive si a doua zi "le picteaza viata pe casa de cultura din centrul orasului". Populare nu erau fetele istete, frumusele, discrete si mai ales de incredere? Ii multumesc lui Dumnezeu ca am oameni sinceri langa mine, ca am prietene putine si totusi prietene bune multe, caci atunci cand le sortez nu cade niciuna si ca eu n-am "sansa sa primesc vreo piatra in cap" dupa ce am plecat de la intalnirea cu ele. Si ii mai multumesc ca am bun simt si o fire corecta si nu manjesc cu noroi omul care imi vorbeste, fie ca mi-e prieten sau nu. Si sa nu credeti ca sunt mutulica, doar ca simt oamenii si am invatat de mica sa aleg momentele: in ce conjunctura sa tac si cand sa vorbesc. Caci pe Razvan il innebunesc, iar fetelor le povestesc cate-n luna si in stele cand ne vedem. Acestea fiind zise, va pup si va doresc oameni frumosi alaturi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu