Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

duminică, 22 noiembrie 2015

Dezamagita de Mariage Fest


Ca ma marit, v-am mai spus. Acum va spun ca imi caut rochie. Si e al naibii de greu. Am fost sambata la Mariage Fest la Palatul Parlamentului si speram sa ma pierd printre comori, sa nu stiu ce sa aleg, sa probez pana ametesc si sa plec acasa bucuroasa ca macar am vazut niste rochite care sa ma salveze. Nici pe departe. Trei patru ateliere cu rochite de mireasa sau costume pentru ginere. Intr-adevar, locatii de nunta sau servicii foto-video gaseai. Dar ce sa fac eu, care imi fac nunta in Arges cu ele? Mai ales ca le-am ales de la sfarsitul lui 2014, deci peste hopul asta am trecut. Mai e pana la nunta, dar daca mai gasesc doua targuri asa, cred ca ma apuc sa imi fac rochia singura. Macar sa ma hotarasc din timp. Am gasit o singura chestie faina la Mariage Fest: cabina foto. Ne-am jucat putin si am ras teribil cand am primit fotografia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu