Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

joi, 5 noiembrie 2015

Multumesc!


.
Vreau ca toata lumea sa fie bine, dar nu iubesc pe toata lumea. Incerc sa nu fac rau, sa nu jignesc si sa ajut pe cat posibil... si la munca si-n societate. Dar atat...mai departe cred ca tine de fiecare cum isi manevreaza viata. Nu-mi place sa stiu ce se intampla in casa colegei de serviciu sau in familia vecinei de vis a vis. Nu vreau, nu pot si nu imi place sa fiu curioasa. Multi o numesc neimplicare, neintegrare, eu o numesc discretie. Dar exista o mana de oameni pe care ii iubesc de mor. Si ma bag in viata lor poate mai mult decat ar trebui. Pentru ca sunt linistita cand stiu ca ai mei sunt impreuna acasa, ca Emi s-a intors cu bine din oras(si imi suporta discursurile de sora mai mare), ca pe Razvan pot sa il pup de "Noapte buna" si ca ma tine in brate sa adorm ca ceea ce sunt: cel mai fericit om. Si pentru toate acestea exista cineva caruia ii multumesc in fiecare moment: "Doamne Doamne"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu