Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

joi, 19 noiembrie 2015

Vulnerabila sau realista?


Am devenit fricoasa, vulnerabila sau doar constientizez realitatea si ma port in consecinta? Numai mie mi se intampla sa ii sun pe cei dragi tot mai des ca sa ma asigur ca sunt bine(inainte ma rugau ai mei sa dau cate un telefon) sa imi bat la cap iubitul si fratele sa conduca incet(desi amandoi sunt super ok in trafic), sa plang la fiecare drama pe care o vad la tv, sa fiu fericita ca toate diminetile ne gasesc sanatosi si fericiti? Ca vrem sau nu, suntem in mijlocul unui razboi de cacao, iar in jurul nostru se intampla tot mai multe tragedii...suntem trasi de urechi sa intelegem ca am devenit mult prea rai, dar cred ca suntem mult prea limitati ca sa schimbam asta. Sau din nou, mult prea rai...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu