Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

marți, 22 decembrie 2015

De Craciunul asta...



Hey!
Mai e putin pana la Craciun, iar eu sunt blocata in deconturi, bilete de avion si dosare. Pun pariu ca voi deja v-ati luat concediu si acum umblati prin magazine dupa cadouri. V-am pus o vorba buna la vreme;) La mine parca nu se mai termina. Sa dau odata shut down la calculator, sa sting becul si sa mai deschid biroul pe 4 ianuarie. Caci tare imi doresc sa-mi pun sortuletul pe care l-am furat de la bunica-mea(e trendy tare, o sa vi-l arat), sa ma pun pe gatit, pentru ca l-am amenintat pe Razvan cu o cina in doi in seara de Ajun, sa impodobesc frumos masa, sa pregatim cadourile si sa mergem sa le impartim celor dragi. Imi vin atatea in minte pentru Craciun si zilele ce-l inconjoara:)))
Mami e experta, dar mi-am promis ca joi o sa gatesc: fac cel putin o friptura delicioasa si o praji(cred ca doua chiar)
Am vazut niste idei super pentru decorat masa, iar de Ajun le pun in practica
Ma imbrac frumos, in spiritul Craciunului
Il scot pe Ravan la plimbari care ne ingheata nasul
"Aprind bradutul" in fiecare seara
Ma uit la filme cu tema Craciunului(pe Diva dau pe fiecare zi de vreo luna:) am prins eu secvente si am si vazut franturi din vreo doua)
Imi rezerv timp sa ma vad cu fetele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu