Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

marți, 2 februarie 2016

Fiecare haina cu povestea ei

Cat de vechi sunt cele mai vechi haine pe care inca le purtati? Mi-a venit chestia asta in mine dupa ce m-am imbracat dimineata pentru munca. Cautam printre umerase si mi-a sarit in ochi camasa de blugi. Stiti cati ani are? 13. Am primit-o cadou de la o matusa cand am implinit 14 ani. Recunoasc, cativa ani mi-a fost maricica si nu m-am atins de ea. Dar cum eu nu arunc nimic, iat-o aici. Acum, pe mine. Cea mai veche cred ca este o rochita a bunicii mele. Fara sa pun la socoteala cele 5 ii tot ale ei. Le port cu mare drag si oarecare melancolie. N-am cunoscut-o niciodata (a murit cand mami era inca mica) si simt ca hainutele astea ma leaga intr-un fel de ea. N-are fiecare haina povestea ei?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu