Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

luni, 25 aprilie 2016

Cum am ramas blocata in lift

Stau la parter, iar la ai mei am stat la 1. Deci nici vorba de lift, mai ales ca oraselul meu cochet e catadicsit doar cu blocuri cu 4 etaje, maxim o mansarda, deci nu simtim nevoia unui ascensor. Dar cand situatia o impune il folosesc fara prea mare stres si grija. Asa ieri. Am avut de onorat vizita la rudele din Brasov(nu stiu daca doar ei sau toti ardelenii sunt oameni asa de faini)si cum aici blocurile se uita de sus la ale noastre din Mioveni, am folosit liftul. Acum imaginati-va: luati 4 dame cu varste intre 27 si saizeci si ceva, le puneti intr-un lift si le lasati acolo; cam asta am patit noi ieri. Eu, mami, sora ei si o matusa de-a lor, gazda de altfel. Urcam,inchidem usile si apasam butonul P. Se aude o tosnitura de ne-a ajuns inima in gat si liniste. Apasam1,2,5 nimic. Nici daca vrei sa cobori, nici sa urci, nu rezolvi nimic. Stim clar ca suntem intre etaje,caci a mers ff putin si a trosnit. Deci nici sa deschidem usa nu e o idee prea buna. Stam cateva clipe, incercam din nou, nimic. Singurul lucru bun, avem semnal la telefoane, il sunam pe tati, care avusese ideea stralucita sa coaboare cu Razvan pe scari si au cautat niste vecini. Auzim zgomote de cealalta parte, dar nu putem face nimic. Urmeaza minute de ras, care usor devine isteric, apoi se transforma in panica si fete tampe. Nu statul in lift ne streseaza, ci ideea ca asa cum a trosnit odata, se mai poate intample si numai gandul ca am putea cadea in gol, ma face sa o iau razna. Doar in sinea mea, caci pe fata nu mi se citesc prea multe. Matusa care in zeci de ani de stat in bloc, nu mai patise asa ceva isi face mea culpa, lucru total neadevarat(ce vina sa aiba femeia ca lifturile sunt de c....? mai ales ca acum o saptamana cica le-au facut revizia:))) Incepem sa ne calculam greutatea, aici moment de sinceritate:))), dar nici asta din fericire nu e motivul. In timp ce ne facem noi planuri de iesire sau de cadere, dupa optimism:))) se deschide usa. Patru barbati cu diverse ustensile in mana reusisera sa o desfaca. Ideea e ca ne vedem doar de la jumatate, deci nici sa urcam nu prea avem cum. Improvizam ca tot romanul, ne aduc domnii un scaun, catara-te si iesi din lift. Eu si mami am rams ultimele, manate de legatura sangelui,ne impingem una pe alta in fata, de teama ca inca se mai poate intampla ceva:D
Abia dupa ce am iesit, avem curaj sa spunem fiecare ce-am gandit in cele vreo 15 minute cat am stat acolo.
Noroc ca cei pe care-i mai avem de vizitat stau la curte, deci trebuie doar sa deschidem poarta:)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu