Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

vineri, 10 iunie 2016

Doua saptamani...

sursa: https://ro.pinterest.com/pin/473440979558280940/
    Mult a fost, putin a mai ramas... Mai sunt doar doua saptamani pana la nunta si nu-mi vine a crede cum a trecut timpul. Parca o si vad pe Lavi cum ne spunea: mai sunt 9 luni, 8, 7... si uite acum doar jumatate de luna. Cu pregatirile stam bine, am fost tare organzati si nu ne-am panicat de nimic. Dar astea doua saptamani... jur ca am impresia ca vor fi cele mai pline din viata mea. Sunt super agitata, deja am slabit si eu si Razvan fara sa ne propunem asta:)), ma stresez pentru orice detaliu si notez orice oriunde:D (sunt la capitolul aranjat invitatii la mese si ma epuizeaza efectiv, as vrea sa ii iau pe toti si sa le zic stati unde vreti voi, eventual in fund langa ring si gata:D) Dar trecem noi si peste asta si o sa ne concentram pe ce trebuie, caci am impresia ca toti cei care se casatoresc uita esenta acestei zile: sentimente frumoase, uniune in fata lui Dumnezeu si multa bucurie.
     Momentan sunt la munca, am de lucru infiorator de mult(mi-am luat 10 min pauza sa mananc o merdenea si sa va scriu cateva randuri) si revin la treaba. Daca Razvan se gandeste la meciul de diseara:)) eu ma gandesc la ziua de maine caci am petrecerea burlacitelorrrrrr. Vin la mine prietenele mele, mancam chestii bune, bem vin si stam la povesti. Aaaa si facem poze, ca sa pastrez momentul.
       Urmeaza  drumuri la primarie, intalniri cu fotograful, alegerea tortului, meniului, pregatiri pentru vals si tot asa. Aaa intre timp vine mama lui Razvan si o sa-i cunoasca pe ai mei(cina in familie si cadouri-abia astept!)
       Doaua saptamani epuizante dar frumoase se intrevad la orizont! Va pup si revin cu una alta.
   
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu