Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

miercuri, 6 iulie 2016

Mrs S


As putea sa imi schimb semnatura in Mrs S(imi place cum suna), caci de pe 23 iunie sunt doamna Sandulescu.
Va spuneam ca vine nunta, au fost niste zile magnifice si uite ca au si trecut. O sa revin cu postari legate de fiecare eveniment in parte, cu tot ce tine de hainute, machiaj, par, dulciuri etc.
Sunt super fericita, nu ne puteam dori ceva mai frumos de atat. Acum am fugit putin in Grecia(nu mai fuseseram si da, se adeveresc toate vorbele frumoase pe care le-am auzit despre tara asta)
Nu vreau sa ma gandesc la cate am de facut la intoarcere, mai am insa 2 zile de relaxare.
Pana la pozele profi, grupate frumos, va las cateva pozici de la cele 2 evenimente.
Pupici cu sclipici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu