Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

vineri, 26 august 2016

Memories



Acum cateva luni am inceput o calatorie frumoasa alaturi de Adela Popescu si multe alte fete. Calatorie prin viata, din care am scos amintiri frumoase. A fost o provocare din partea acesteia si a echipei Lenor, iar cele mai frumoase amintiri au fost premiate. Am scris mult, cu drag si am castigat... vreo 5 sticle de Lenor(sau mai multe chiar, nu mai stiu:))) plus o rochie frumoasa. Curand foto cu rochia.
Imi permit sa-mi astern gandurile si pe blog, asa ca va las cu amintirile mele, insirate una cate una.

Eu si El
Lenor Gold Orchid am si eu acum in dulap, iar toate hainutele mele expira parfumul acestuia. M-am simtit puternica, pasionala si plina de dorinte de cum am intalnit esentele atat de bine imbinate. Mi-a trecut prin fata fiecare clipa a momentului cand el mi-a pus pe deget inelul:cina pe care i-am pregatit-o, toastul nostru in aroma de vanilie care dainuie in casuta noastra, fluturasii din stomac si fericirea de nedescris. Acum ne casatorim, fluturasii sunt tot acolo, iar casa noastra a legat o relatie stransa cu Lenor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu