Mrs S

Whatever I do, I do it with style!

marți, 6 septembrie 2016

Momente de pastrat
Vacante cu parintii… Inceputul lui iunie a avut toata copilaria mea o semnificatie aparte. Era momentul cand tata venea acasa cu oferta de vacanta. Stiam ca alegem de fiecare data Mamaia, dar bucuria de a cauta prin brosura, de a compara hoteluri era deosebita pentru noi(eu si frate-meu) caci ne consideram stapani pe situatie, noi organizam vacanta. In iulie-august plecam…sunt atat de recente in mintea mea amintirile de atunci, chiar daca au trecut peste 10 ani de cand se intamplau aceste calatorii: fiecare dimineata, cand ai mei ne duceau pe plaja sa prindem rasaritul, iar noi cu ochii pe jumatate deschisi, tremuram de frig, obsesia mea pentru micul dejun cu unt si dulceata de pere in cutiutele albe din plastic, primele incercari de a innota, plimbarile pe faleza si serile cu spectacole. Nu lipseau vederile de la mare; cumparam ilustrate pentru cei de acasa, mama scria ganduri frumoase si le trimiteam. Ajungeau odata cu noi:)) dar gestul era important. Sunt amintiri dintr-o copilarie frumoasa, pe care Lenor Pasion Love mi-o aduce in simturi prin notele sale delicate de frezie, violete sau flori de mar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu